Za nami pierwszy dzień Kongresu #EEC2022, który obfitował w wiele niezwykłych wydarzeń – szereg debat i spotkań. Jedną z zaproszonych do grona ekspertów osób, podczas poniedziałkowej sesji Strategie na czas turbulencji, była Magdalena Bogucka, Prezes Zarządu.
– Ludzie chcą mieć poczucie, że to co robią, czemu poświęcają czas ma sens. Podstawą jest zaangażowanie ludzi, komunikowanie wartościami. Dając przestrzeń na wielkie marzenia należy postawić je na poziomie wyzwań strategicznych, a następnie operacyjnie konstruować priorytety, które będą uwzględniały nasze wartości – mówi Magdalena Bogucka.
Strategia przedsiębiorstwa to wyraz dojrzałości firmy, której pracownicy realizują jasno określone cele. Podczas budowania strategii ZF AMARA staramy się stale obserwować rynek i dostosowywać się do jego realiów, a także właściwie interpretować potrzeby, oczekiwania i preferencje nabywców. Obserwujemy również wewnętrzne możliwości i potencjał organizacji. Budowanie takiej świadomość pozwala na skuteczną rywalizację rynkową, która jest nieodzownym elementem naszej działalności operacyjnej.
Zapraszamy do krótkiej galerii zdjęć!